Egzotik Hint Makyajı

Önce hint makyajı oldu, sonra bi bakmışım pozlara arap olmuşum. Arap tarzı diye de geçiyor cut-crease, cat veya altı sürmeli makyajlar. Ben de bi hint bi arap ortaya karışık pozlar vermişim. Bakalım beğenecek misiniz...

Bu makyaj günlük kullanıma uygun değil elbette, ancak özel günleirnizde veya özel fotoğraf çekimlerinizde belki birazcık yumuşatarak kullanabilirsiniz. Belki gözlerimin altına sürdüğüm bölümü ve cat eye bölümünü kaldırırsanız çok rahat gece kullanabilirsiniz.

Gelelim makyaja:

Malzemeler
Yüz: 
Dramatically Different Nemlendirici Krem
All About Eyes Göz Çevresi Bakım Kremi

Garbier BB krem light, 
M.A.C Full Coverage Fondöten NC20, 
Ben Nye concealer NB1, 
Ben Nye Transparan Pudra, 

Kontür ve Highlight: 
Bare Minerals Medium Tan
Marry Lou Manizer 

Allık: 
M.A.C Peaches

Fırça: 
M.A.C 217, 168, 210, 263, 219

Göz: 
NYX "milk" jumbo pencil
188 renk far paleti (mor, fuşya ve beyaz), 
Essence Twilight "a piece of forever", 
M.A.C Carbon, Emily 111 gümüş kalem, 
M.A.C Fluidline jel eyeliner, 
M.A.C 34 numara kirpik, Duo yapıştırıcı
Chistian Dior Show Mascara, 
The Balm Shaddy Lady  Vol.1 palet "Luscious lani" 

Kaş:
M.A.C Espresso

Kolyeler:
H&M

Fotoğrafları daha büyük görmek için üzerlerine tıklayınız.
Eğer Gmail veya Twitter hesabınız varsa bu blog'u izlemeye alabilir veya facebook sayfamı beğenebilirsiniz.
http://www.facebook.com/nelervarneler
twitter: sebile_yilmaz
pinterest: pinterest/sebile
instagram: sebibebi
Youtube: http://www.youtube.com/user/sbylos

youtube user name: Sebi Bebi
Daily Motion Offical Page: Sebi Bebi
Business Contact: sebibebimakeup@gmail.com












Sebi Bebi

17 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Harika!Mor gözfarı gözlere derinlik veriyor ve fotoğraflarda gözler çok anlamlı çıkıyo, o yüzden hem tercih ettiğim renktir. Morla yaptığın uygulamayı aynen göz kapaklarıma yapacağım bundan sonra, tşrler Sebile "Tip" için...♥♥♥ Sihay örtüyle tam arapkızı bence :) Ve sondaki intikam desserti muhteşem :D:D

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşş kursa devam ediyor olsaydım kesinlikle denerdim bu makyajı

    YanıtlaSil
  4. Mrblar. Makyaj konusunda yetkinliğiniz videolarınız sayesinde bizlere de ulaşıyor çok mutlu oluyoruz ;). http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/benefit-hello-flawless-oxygen-wow-brightening-77988993 burada ürünler daha uygun fiyatlı yalnız orijinal mi değil mi yorum yapamadığımdan sizin yorumunuzu sormak istedim. yardımcı olur musunuz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. BAhsettiğin dükkana baktım, ürünleri orjinal görünüyor, zaten elf satıyor genelde ve onlar da sudan ucuz ama ucuz dediğin dükkan hiç de ucuz değil. Elf'in 5 TL'ye satılan fırçasını 30 liraya falan satıyor. Benefit orta seviye bir marka sana ucuz mu geldi bilmiyorum ama bu ürünün yurtdışı fiyatı 40TL. İstersen alabilirsin ama bir Sephora mağazasına sorup telefonla gerçek fiyatını öğren daha ucuzsa bir arkadaşına falan aldırabilrsin yakında yoksa

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. sephoralarda genelde 110 civarıydı ank oturuyorum. yurtdışından nasıl alabilirim açıkçası bilmiyorum :)sizin makyaj ürünlerin internetten aldığınız bi site var mı yurtiçi ya da dışı?. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misspera, dermomarket.com gibi sitelerden alıyorum

      Sil
  8. Aila çok teşekkürler güzel yorumn için

    YanıtlaSil
  9. internette indirim-dukkani diye bi çocuktan alıyodum şu an kapalı galiba

    YanıtlaSil
  10. 188 li far paletini bulamıyorum link atabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://dukkanlar.gittigidiyor.com/indirimdukkani/ ben burdan alıyorum 188 m 168 miydi emin değilim

      Sil
  11. Ben de far paletinin markasını öğrenmek istiyorum lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://dukkanlar.gittigidiyor.com/indirimdukkani/

      Sil
  12. Merhaba sizin sayenizde mukemmel seyler ogrendim makyaja dair. Bu far paletini ve kapatici paletini gorunce dayanamaz insan.. no name urunler oldugu icin size sorum su ki siz herhangi bir sorun yasadiniz mi urunlerle ya da guvenip kullanilabilir mi? Oyle alerjik biri degilim ama yine de sormak istedim cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Instagram